Wikia

24 Wiki NL

Seizoen 3

208pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Seizoen 3
Seizoensnummer: 3
Airdate: 28 oktober 2003
Laatste date:
Afleveringen: 22
Acteurs: Kiefer Sutherland
Opmerk.:

Seizoen 3 werd op 28 oktober 2003 uitgezonden. De eerste aflevering werd uitgezonden zonder reclame, gesponsord door Ford.

24: seizoen 3 is uitgegeven op DVD in Noord-Amerika en Europa.

Seizoen overzicht Edit

De volgende dag begint voor Jack Bauer terwijl brioterroristen een dodelijk virus proberen te verspreiden in Los Angeles en later in de Verenigde Staten. President Palmer moet omgaan met een schandaal, terwijl hij concurreert tegen een republikeinse senator, John Keeler, voor de herverkiezingen. Jack schiet alweer in actie en hij probeert Ramon Salazar te bevrijden; maar hoe het zij, de doodgewaande Operation Nightfall-lid, Stephen Saunders, blijkt het meesterbrein te zijn achter het vrijlaten van de Cordilla virus.

Tijdlijn Edit

Dag 3 begint om 01:00 p.m. (PST), 3 jaar na dag 2 en 4 jaar en 6 maanden na dag 1.

Formaat Edit

Deze seizoen kan alweer in 3 delen worden ingedeeld:

1. Het eerste deel handelt over het vrijlaten van een gemanipuleerd virus als Ramon Salazar niet wordt vrijgelaten.

2. In het tweede deel gaan Tony en Gael Ortega in de laatste fase van hun geheim plan om het virus te vernietigen.

3. Tijdens het laatste deel zweert de originele koper, van het virus, zijn wraak tegen de Verenigde Staten omdat hij werd achtergelaten tijdens een geheime missie.

Belangrijke subplots Edit

  • Sherry Palmer maakt David Palmer het moeilijker, terwijl hij gaat voor een herverkiezing, door een politiek schandaal te verdoezelen.
  • Kim, die nu werkt voor CTU, heeft een relatie met de partner van Jack, Chase Edmunds.
  • Jack's privéleven: hij probeert terug te herstellen van zijn heroïneverslaving, terwijl hij het virus wilt stoppen. Hij ontdekt ook de relatie van Kim en Chase.
  • Tony Almeida, de nieuwe directeur van CTU Los Angeles, is gewond geraakt terwijl hij een verdachte wou oppakken.
  • De relatie van Tony en Michelle zorgt voor problemen door heel de dag.
  • Tony is gedwongen om een keuze te maken tussen zijn carriere of de liefde van zijn leven.

Cast Edit

Main cast Edit

Speciale gastster Edit

Main gaststerren Edit

Afleveringen Edit

NOG AANVULLEN

Vorig seizoen:

Seizoen 2

Eerste aflevering:

01:00 p.m. - 02:00 p.m.

Volgend seizoen:

seizoen 4

Vorige dag:

Stories

Tijdlijn:

Dag 3

Volgende dag:

The Mobile Game

Around Wikia's network

Random Wiki